Oficiální sponzor několikanásobného šampiona LKL BC Žalgiris

Členská zóna

  1. Je možné změnit na mém účtu měnu?
  2. Jsou mé peníze v rámci služby Členská zóna chráněni před krádeží?
  3. Jak mohu změnit páku?
  4. Jak mohu změnit své heslo k účtu?
  5. Jak mohu změnit své heslo do Členské zóny?
  6. Co mám dělat, pokud jsem během registrace uvedl/a nesprávné údaje?
  7. Nemá přístup ke svému předchozímu mobilnímu telefonu. Jak mohu číslo změnit?
  8. Jak mohu změnit svou emailovou adresu?
  9. Co mám dělat v případě, že mi nepřišel email s potvrzovacím kódem?
  10. Je možné zaregistrovat si Členskou zónu jako právnická osoba?
  11. Jak se mohu do Členské zóny zaregistrovat?
  12. Co je to členská zóna? K čemu slouží?

Zeptejte se

Naši konzultanti na váš dotaz odpoví co nejdříve.

Zeptejte se

Nenašli jste informace, které jste potřebovali? Zeptejte se nás a my vám odpovíme online!

Vstupte do chatu
Nebo vyplňte své telefonní číslo do formuláře níže a my vám zavoláme nazpět.

Zavolat zpátky
Zeptejte se