Co dělat, když terminál hlásí "Bez připojení"?

Pokud terminál zobrazuje zprávu "Bez připojení", zkuste provést následující:

  1. Zkontrolujte připojení k internetu. Možná je problém v komunikaci na straně vašeho poskytovatele internetových služeb.
  2. Pokud má váš počítač stabilní připojení k internetu, ale terminál přesto hlásí "Bez připojení", zkuste znovu naskenovat server. Levým tlačítkem klikněte na zprávu "Bez připojení" a vyberte "Znovu naskenovat server" ze zobrazeného menu.
  3. Pokud žádný z předchozích kroků nepomohl, vyberte z horního panelu "Soubor" a z vyskakovacího menu vyberte položku "Přihlásit se". Do okna vyplňte své uživatelské jméno (číslo obchodního účtu), heslo, adresu serveru a klikněte na "Přihlásit".
 
Pokud ani jeden z výše uvedených kroků situaci nevyřeší, kontaktujte prosím podporu terminálu.
Zeptejte se

Nenašli jste informace, které jste potřebovali? Zeptejte se nás a my vám odpovíme online!

Vstupte do chatu
Nebo vyplňte své telefonní číslo do formuláře níže a my vám zavoláme nazpět.
Zavolat zpátky
Zeptejte se