RoboMarkets od 30. července 2018 zavádí nové požadavky orgánu ESMA

18.07.2018 / 08:30

Vážení klienti a partneři,

Vejdou v platnost nové požadavky Evropského orgánu pro cenné papíry a trhy (ESMA) týkající se podmínek pro obchodování s CFD, které nabízí finanční organizace retailovým klientům a které působí v zemích Evropské unie. Tyto požadavky se vztahují na všechny společnosti z EU.

Připravili jsme pro vás kompletní seznam chystaných změn a jejich vysvětlení:

1. Omezení finanční páky.

Od 30. července 2018 dojde k omezení finanční páky pro všechny nově otevřené CFD pozice v závislosti na typu instrumentu:

InstrumentyPáka
pro hlavní měnové páry1:30
pro ostatní měnové páry, zlato a hlavní indexy1:20
pro ostatní komodity a indexy1:10
pro akcie1:5

V případě, že k tomuto datu budete mít otevřené pozice, jejich finanční páka a marže zůstane beze změny do chvíle jejich uzavření.

 

2. "Stop Out" na každém účtu.

Tato funkce stanovuje procento marže (50 % z minimální požadované marže), na kterém musí každý poskytovatel uzavřít jednu nebo více z vašich otevřených CFD pozic.

 

3. Ochrana proti negativnímu zůstatku na každém účtu.

Od této chvíle bude každý obchodník zabezpečen proti negativnímu zůstatku. Tuto službu však svým klientům nabízíme již velice dlouhou dobu. Ochrana proti negativnímu zůstatku zajišťuje, že obchodník nemůže ztratit více peněz, než kolik jich vložil na svůj účet.

30. července 2018 vejdou tyto změny v platnost na všech vašich účtech bez otevřených pozic. Změny se vztahují pouze na retailové klienty.

Změny se nevztahují na profesionální klienty

Nové požadavky ESMA neovlivní kategorii "Profesionální klient". Každý klient, včetně vás, může zažádat o rekategorizaci v souladu s konkrétními požadavky.

Jako profesionální klient můžete:

  • Využít programy "Peníze zpět (rabaty)" a "Až 10 % ze zůstatku účtu".
  • Využívat finanční páku až 1:500.
  • Získat bonusy ke vkladu.
  • Staňte se VIP klientem.

Jak se stát profesionálním klientem?

Zašlete žádost

Pokud byste se chtěli na cokoliv zeptat, kontaktujte zákaznickou podporu jedním z následujících způsobů.

S pozdravem,
tým RoboMarkets