Top 10 FAQ

  1. Co znamená hláška "Obchodní tok je obsazen"?
  2. Proč se mi při snaze otevřít obchodní pozici zobrazuje zpráva „Nedostatek peněz“?
  3. Jak spočítat hodnotu jednoho bodu?
  4. Proč potřebuji demo účet?
  5. Kde najdu seznam obchodních nástrojů a jejich spreadů?
  6. Proč došlo k uzavření příkazu bez mého přičinění?
  7. Proč došlo k uzavření mé pozice na ceně, která nebyla uvedena v grafu?
  8. Proč nedošlo k provedení mého příkazu za stanovenou cenu?
  9. Jak spočítat marži?
  10. Je možné změnit na mém účtu měnu?
  11. Co mám dělat, pokud se graf zastaví a hlásí „Čekám na aktualizaci“?
  12. Proč hlásí terminál MetaTrader 4/5 „Bez připojení“, když se snažím připojit k serveru?
  13. Co mám dělat pokud MetaTrader 4/5 hlásí „Neplatný účet“?
  14. Jaká je hodnota minimálního vkladu u RoboMarkets?
  15. Jak obchodovat na platformě TradingView?

Zeptejte se

Naši konzultanti na váš dotaz odpoví co nejdříve.