Členská zóna

Členská zóna RoboMarkets nabízí:

Operace se zůstatkem

Klienti RoboMarkets mohou vkládat peníze na své účty bez poplatku, jelikož se Společnost postará o kompenzaci všech vzniklých nákladů. Obchodníci také mohou bezplatně převádět prostředky mezi svými účty u RoboMarkets. A kromě toho se klientům dvakrát měsíčně neúčtuje poplatek za výběr finančních prostředků z účtů a peněženek.

ZJISTIT VÍCE

Osobní údaje

Informace, které jste nám poskytnuli během registrace, najdete a můžete upravit v části „Osobní údaje“. Pro zajištění vyšší bezpečnosti vašich údajů a prostředků vám nabízíme možnost dodatečné ochrany v podobě SMS a zálohovacích kódů.

ZJISTIT VÍCE

Správa účtů

Členská zóna vám poskytuje kompletní kontrolu nad všemi transakcemi a operacemi: zavírání a zakládání účtů, změna hesla a páky, zobrazení historie transakcí a další.

ZJISTIT VÍCE

Vše pro obchodování

V "Centru stahování" si můžete vybrat jednu z profesionálních obchodních platforem a stáhnout si ji na svůj stolní počítač nebo chytrý telefon.

Kromě toho RoboMarkets nabízí svým klientům službu "VPS server", která vám zajistí vzdálený přístup 24/7 na obchodní server RoboMarkets. Stačí, abyste ve své členské zóně zadali požadavek v části "váš VPS 2.0 server".

9 nejčastějších dotazů:

01

Jak mohu změnit heslo ke své členské zóně?

V členské zóně zvolte část "Profil" a přejděte na stránku "Změnit heslo členské zóny". Abyste mohli změnit heslo, budete muset zadat své stávající heslo.

02

Co mohu dělat, pokud jsem během registrace zadal/a nepřesné údaje?

Chcete-li změnit své osobní údaje v členské zóně, musíte kontaktovat "Zákaznickou podporu".

03

Jak mohu podat ticket?

Chcete-li se na něco zeptat zákaznické podpory, poslouží vám členská zóna, ve které vyplníte speciální formulář v části "Zákaznická podpora".

04

Jak mohu ověřit svou platební kartu?

Chcete-li ověřit kartu, zvolte "Správa prostředků" a přejděte na "Platební karty" v členské zóně a nahrajte ofocené nebo naskenované obrázky obou stran vaší karty.

05

Kde se mohu podívat na partnerskou provizi?

Chcete-li se podívat na výši partnerské provize, využijte sekci "Sazba partnerské provize". Informace o již získaných provizích naleznete v části „Podrobnosti o provizích“.

06

Jak mohu změnit výši páky?

V členské zóně zvolte "Reálný účet" a přejděte na stránku "Změna páky". Páku můžete změnit pouze v případě, že na svém účtu nemáte otevřené žádné obchodní pozice.

07

Jak mohu obnovit heslo ke své členské zóně?

Pokud jste ztratili heslo ke své členské zóně, ale stále máte přístup k registračnímu e-mailu, klikněte na "Zapomněl/a jsem heslo". Pokud nemáte ke svému e-mailu přístup, kontaktujte zákaznickou podporu. Zákaznická podpora.

08

Jak mohu změnit heslo ke svému účtu?

V členské zóně zvolte "Reálný účet" a přejděte na stránku "Změna hesla". Abyste heslo změnili, musíte zadat nové znaky a potvrdit je.

09

Jak mohu změnit své telefonní číslo?

Pokud je vaše telefonní číslo ověřené a máte k němu přístup, můžete ho změnit v části "SMS ověření". Pokud k telefonnímu číslu nemáte právě přístup, můžete ho změnit pouze tak, že kontaktujete Zákaznickou podporu.