Členská zóna

Členská zóna RoboMarkets nabízí:

Operace se zůstatkem

Klienti RoboMarkets mohou vkládat peníze na své účty bez poplatku, jelikož se Společnost postará o kompenzaci všech vzniklých nákladů. Obchodníci také mohou bezplatně převádět prostředky mezi svými účty u RoboMarkets. A kromě toho se klientům dvakrát měsíčně neúčtuje poplatek za výběr finančních prostředků z účtů a peněženek.

ZJISTIT VÍCE

Osobní údaje

Informace, které jste nám poskytnuli během registrace, najdete a můžete upravit v části „Osobní údaje“. Pro zajištění vyšší bezpečnosti vašich údajů a prostředků vám nabízíme možnost dodatečné ochrany v podobě SMS a zálohovacích kódů.

ZJISTIT VÍCE

Správa účtů

Členská zóna vám poskytuje kompletní kontrolu nad všemi transakcemi a operacemi: zavírání a zakládání účtů, změna hesla a páky, zobrazení historie transakcí a další.

ZJISTIT VÍCE

Propagační materiály pro partnery

Členská zóna pro partnery RoboMarkets obsahuje všechny potřebné nástroje, včetně propagačních materiálů, podrobných analýz a informacích o partnerských provizích.

ZJISTIT VÍCE

Vzdělávací materiály

Pokud chcete zvýšit své znalosti trhu forex, můžete se zúčastnit bezplatných webinářů, které Společnost pořádá, nebo se můžete podívat na video návody, které nabízí členská zóna v „Centru analýzy“.

ZJISTIT VÍCE

Vše pro obchodování

V "Centru stahování" si můžete vybrat jednu z profesionálních obchodních platforem a stáhnout si ji na svůj stolní počítač nebo chytrý telefon.

Kromě toho RoboMarkets nabízí svým klientům službu "VPS server", která vám zajistí vzdálený přístup 24/7 na obchodní server RoboMarkets. Stačí, abyste ve své členské zóně zadali požadavek v části "váš VPS 2.0 server".

Analytické zdroje zdarma

Členská zóna RoboMarkets klientům nabízí profesionální analytické služby expertů z oboru.

Finanční zprávy Dow Jones

Jedinečná služba "analytické centrum RoboMarkets".

9 nejčastějších dotazů:

01

Jak mohu změnit heslo ke své členské zóně?

V členské zóně zvolte část "Profil" a přejděte na stránku "Změnit heslo členské zóny". Abyste mohli změnit heslo, budete muset zadat své stávající heslo.

02

Co mohu dělat, pokud jsem během registrace zadal/a nepřesné údaje?

Chcete-li změnit své osobní údaje v členské zóně, musíte kontaktovat "Zákaznickou podporu".

03

Jak mohu podat ticket?

Chcete-li se na něco zeptat zákaznické podpory, poslouží vám členská zóna, ve které vyplníte speciální formulář v části "Zákaznická podpora".

04

Jak mohu ověřit svou platební kartu?

Chcete-li ověřit kartu, zvolte "Správa prostředků" a přejděte na "Platební karty" v členské zóně a nahrajte ofocené nebo naskenované obrázky obou stran vaší karty.

05

Kde se mohu podívat na partnerskou provizi?

Chcete-li se podívat na výši partnerské provize, využijte sekci "Sazba partnerské provize". Informace o již získaných provizích naleznete v části „Podrobnosti o provizích“.

06

Jak mohu změnit výši páky?

V členské zóně zvolte "Reálný účet" a přejděte na stránku "Změna páky". Páku můžete změnit pouze v případě, že na svém účtu nemáte otevřené žádné obchodní pozice.

07

Jak mohu obnovit heslo ke své členské zóně?

Pokud jste ztratili heslo ke své členské zóně, ale stále máte přístup k registračnímu e-mailu, klikněte na "Zapomněl/a jsem heslo". Pokud nemáte ke svému e-mailu přístup, kontaktujte zákaznickou podporu. Zákaznická podpora.

08

Jak mohu změnit heslo ke svému účtu?

V členské zóně zvolte "Reálný účet" a přejděte na stránku "Změna hesla". Abyste heslo změnili, musíte zadat nové znaky a potvrdit je.

09

Jak mohu změnit své telefonní číslo?

Pokud je vaše telefonní číslo ověřené a máte k němu přístup, můžete ho změnit v části "SMS ověření". Pokud k telefonnímu číslu nemáte právě přístup, můžete ho změnit pouze tak, že kontaktujete Zákaznickou podporu.