Analytické a vzdělávací webináře společnosti RoboMarkets

Pracovníci z analytického oddělení pořádají společně s odborníky z finančních trhů vzdělávací a analytické online události pro širokou veřejnost obchodníků. Webináře se týkají mnoha různých témat, například testování automatických systémů, analýzy akciového trhu, technické analýzy nebo aktuální a nejdůležitějších událostí z finančního odvětví. Na této stránce najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky ohledně našich webinářů.

V současné době bohužel nepořádáme žádné webináře. Aktuální informace a rozpis připravovaných událostí najdete na stránce „Události RoboMarkets“.

Kolik stojí účast na webináři?

Webináře jsou zdarma pro kohokoliv, kdo o ně projeví zájem. Aktuální informace o webinářích najdete na stránce „Události RoboMarkets“.

Jak se mohu na webinář zaregistrovat?

Chcete-li se registrovat na webinář, vyplňte krátký formulář na stránce „Události“. Připomínáme, že webinářů se může účastnit kdokoliv, i když není naším klientem.

Jak se mohu k webináři připojit?

Přibližně 5–10 minut před začátkem webináře přejděte přes odkaz, který jste obdrželi, na stránky MyOwnConference. V dalším okně vyplňte své jméno nebo přezdívku. K webináři se také můžete připojit prostřednictvím svého profilu na Facebooku nebo Googlu.

Po kliknutí na „Join“ (připojit) budete přesměrování do místnosti, kde bude webinář probíhat. Vysílání podle časového rozpisu zanedlouho začne.

Jak webináře probíhají?

Pro pořádání online událostí využíváme platformu MyOwnConference. Během našich webinářů odborníci z RoboMarkets sdílí své obrazovky nebo ukazují prezence na dané téma se všemi účastníky. Kdokoliv má možnost položit otázku v chatu a pořadatelé se jim budou snažit co nejlépe odpovědět. Po několika dnech (dvou nebo třech) bude na stránce „Předchozí události“ umístěn záznam.

Co je MyOwnConference?

MyOwnConference je platforma, kde RoboMarkets pořádá všechny své webináře. Tuto službu lze spustit v jakémkoliv prohlížeči, a proto potřebujete k účasti na webináři mimo sluchátek nebo reproduktorů i stabilní připojení k internetu. Z této platformy si sice nemůžete webináře stáhnout, ale můžete se na ně kdykoliv podívat na stránce „Předchozí události“.

Jak dlouho webináře trvají?

Webináře obvykle trvají 50–60 minut, ale pokud by účastníci pokládali velké množství dotazů, mohou se protáhnout. Délka se také může odvíjet od diskutovaného tématu a rychlosti řečníka.

Jak se mohu podívat na záznam webinářů?

Záznamy webinářů společně s prezentacemi a dalšími materiály užívanými během lekce najdete na stránce „Předchozí události“. Kromě toho jsou na této stránce i fotografie z našich offline událostí.

Jak si mohu stáhnout webinář?

Webináře bohužel nelze z našich stránek ani z platformy MyOwnConference stáhnout. Můžete se na ně však podívat online, záznamy jsou na stránku „Předchozí události“ umístěny během 2–3 dní po jejich konání.

Proč na webináři nic neslyším/nevidím?

V této části se dozvíte, jak řešit různé technické problémy, na které byste mohli během webinářů narazit.

Pokud budeme mít jakékoliv technické potíže, jako například chybějící zvuk/obraz nebo problémy s chatem, zkontrolujte hardware a připojení k internetu. Za tímto účelem v MyOwnConference vytvořili test, který rychle odhalí jakékoliv nedostatky.

  1. Pokud nevidíte pořadatele nebo jeho obrazovku

    Zkuste aktualizovat stránku s webinářem stisknutím Ctrl+F5. Pokud není problém vyřešen, restartujte připojení k internetu.

  2. Pokud neslyšíte pořadatele

    Ujistěte se, že zvuk je zapnutý. Najděte ikonu reproduktorů (sluchátek) na ploše vašeho notebooku nebo stolního počítače, otevřete dialogové okno a upravte hlasitost.

  3. Pokud nevidíte chat

    Resetujte přiblížení prohlížeče na 100 %. Chat by se vám měl zobrazit na obrazovce.

  4. Pokud se video seká

    Aktualizujte stránku s webinářem (Ctrl+F5) nebo restartujte připojení k internetu.

  5. Pokud nevidíte prezentaci

    Zkontrolujte datum a čas vašeho zařízení. Pokud něco nesedí, proveďte změny.