Jak založit účet u RoboMarkets

K čemu využijete Členskou zónu

  • Správa účtů

  • Vklady/výběry prostředků

  • Zobrazení historie transakcí

  • Investice

  • Informace o nových instrumentech

Jak si vybrat obchodní platformu?

Nejdůležitějším nástrojem každého obchodníka je jeho obchodní platforma. Před založením prvního účtu byste si měli vybrat platformu, se kterou si podrobíte finanční trhy.

  • Vlastní platforma RoboMarkets

    • Získáte s ní přístup na všechny hlavní trhy.
    • Uživatelsky přívětivé rozhraní.
    • Součástí je bezplatný nástroj pro tvorbu obchodních robotů, který nevyžaduje znalost programování.
  • Víceplatformový grafový a obchodní terminál

    • Přístup k výkonným grafům
    • Data pro analýzu v reálném čase
    • Sociální síť pro obchodníky
  • Nejoblíbenější

    • V současné době nejoblíbenější obchodní platforma – mnoho vzdělávacích materiálů je určených přímo pro ni.
    • Uživatelsky přívětivé a intuitivní rozhraní.
    • Součástí je obchod s velkou nabídkou obchodních robotů.
  • Nová a lepší platforma MT4

    • Intuitivní rozhraní.
    • Součástí je generátor obchodních strategií se zjednodušeným systémem jejich testování.
    • Perspektivní vývoj a rychle rostoucí komunita uživatelů.

Jakou měnu si vybrat při zakládání obchodního účtu?

Odpověděli jsme vám na všechny vaše dotazy? Skvěle!

To znamená, že už jste se rozhodli, jak bude váš první základní účet vypadat, a jste připraveni vyplnit registrační formulář.

Jak vložit peníze na obchodní účet?

Přihlaste se do Členské zóny a přejděte na

  • Správa
    prostředků
  • Vklady/výběry
  • Provedení vkladu

Zvolte si platební systém dle své libosti a proveďte vklad.
Transakce se zobrazí v Členské zóně v části „Moje účty“ a také v rozhraní obchodní platformy.

Kolik peněz potřebujete, abyste mohli začít obchodovat?

Abyste mohli začít obchodovat, musíte na svůj účet vložit minimálně 100 USD / 100 EUR / 2000 CZK.

K čemu slouží ověření účtu?

Ověřovací postup je nezbytný pro zvýšení bezpečnosti vašich finančních prostředků a členské zóny. Chcete-li začít s RoboMarkets, musíte ověřit své osobní údaje, jinak vám společnost nebude moci poskytovat své služby.

Chtěli byste se zeptat na něco dalšího?

  • FAQ

    Odpovědi na nejčastěji kladené otázky.

  • Klientská podpora

    Podpora RoboMarkets vám odpoví na všechny vaše dotazy po telefonu, na online chatu v okně „Zeptejte se“ nebo prostřednictvím ticketů v Členské zóně.